I forbindelse med nytt bygg har vi gjort endringer på resepsjons- og serviceområdet vårt. Endringene omfatter både innhold, utseende og arbeidsmåte. Ved å automatisere flere av prosessene og oppgavene til resepsjonen, er det mulig for besøkende og pasienter å benytte seg av servicetorget til alle døgnets tider, uavhengig av om resepsjonen er bemannet.

Prosjektets fokusområder har vært

  • Kundetilfredshet
  • Tilgjengelighet
  • Bærekraft

Vårt nye servicetorget inkluderer:

Nytt automatisert inn- og utsjekkssystem

Se video  for hvordan systemet fungerer. Det står også beskrevet under Praktisk Informasjon.

Automatisert varesalg

Vi har mål om nullkontantomsetning og anmoder alle til å bruke Vipps eller betalingskort hos oss. Det gjelder både ved varekjøp, betaling av egenandeler og tjenester.

Ny lounge og ventesone med minikjøkken og kullsyrevann